ESCRACHE (DENUNCIAS PUBLICAS

lunes, 21 de octubre de 2013

El sistema judicial de custodia Roto - ¿Hay motivos para la esperanza?

The Broken Custody Court System - Is there Reason for Hope?



by Barry Goldstein
Attorney, Author, Advocate for Mothers Without Custody and Victims of Domestic Violence

Every day I hear horrific stories of courts using deeply flawed and outdated practices that ruin the lives of protective mothers and their children. I learn about the unspeakable pain and anguish caused by the bias and unwillingness to consider new research that demonstrates the standard practices are hurting children. I hate these stories with a passion while feeling deeply honored that protective mothers trust me enough to share them with me. Surprisingly, I am going to provide information that suggests that there is hope. I think this is important psychologically because we are all inevitably worn down by the catastrophic stories we experience so we need reason to hope. It also may be that in projecting a sense of confidence it will encourage better results and coverage. In fact, in recent months I have started to see signs that maybe something good is happening and this long national nightmare might eventually end.               Read more »

Searching Out Solutions (SOS) for victims of crime.


Father suing children's mother, Children Services for alleged false report

Father suing children's mother, Children Services for alleged false report A father has filed a lawsuit against the mother of his children, Lorain County Children Services and a caseworker for a report he says contains alleged false claims and statements about him.


Se Buscan los padres Biologicos de esta niña de 4 años, localizada en Grecia en Un campamento Gitano

El descubridor de cuatro años de edad chica rubia en la investigación policial en el campamento de gitanos en Farsalon Larissa " La Sonrisa del Niño ", anunció que los pequeños en el orden del fiscal Larissa se ​​quedará en casa de la Agencia.

La presencia de cuatro años de edad chica rubia en el campo y las inconsistencias en el depósito de la ' supuesta ' como padres , que intrigaron a la policía , que pidió un ADN de la muestra biológica decisión. A partir de los resultados de las pruebas mostraron que no es su hijo biológico y trajo contra ellos en los procesos penales . Este hecho motivó el mecanismo del Estado , y después de procesar la intervención el niño decidió quedarse en su organización de origen " La Sonrisa del Niño " por la búsqueda de sus padres biológicos.

Με αφορμή την εύρεση τετράχρονου ξανθού κοριτσιού σε έρευνα της αστυνομίας σε καταυλισμό Ρομά στην περιοχή Φαρσάλων Λάρισας «Το Χαμόγελο του Παιδιού» ανακοινώνει ότι η μικρή κατόπιν εντολής του εισαγγελέα Λάρισας, θα μείνει σε σπίτι του Οργανισμού.

Η παρουσία του τετράχρονου ξανθού κοριτσιού στον καταυλισμό καθώς και οι αντιφάσεις στην κατάθεση των «φερόμενων» ως γονέων, κέντρισαν το ενδιαφέρον της αστυνομίας η οποία ζήτησε να πραγματοποιηθεί λήψη βιολογικού δείγματος DNA. Από τα αποτελέσματα των εξετάσεων προέκυψε ότι δεν πρόκειται για βιολογικό τους παιδί και ασκήθηκε σε βάρος τους ποινική δίωξη. Το γεγονός κινητοποίησε το μηχανισμό της Πολιτείας, και έπειτα από εισαγγελική παρέμβαση το παιδί αποφασίστηκε να μείνει σε σπίτι του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» μέχρι την εύρεση των βιολογικών του γονέων.

" Tenemos un Derecho Civil de ser padres. " un ensayo de John Murtari, Coordinador del Grupo, AKidsRight.Org

http://childrensrightsflorida.wordpress.com/2013/10/18/is-parenting-a-civil-rights-issue/

Is Parenting A Civil Rights Issue?

In 21st Century America many believe all our Civil Rights have been recognized. To mention a few: freedom of speech and religion, personal liberty, equal treatment for women and people of color. All foundations of a healthy society. But what about the security of family, the right of parents to raise and nurture their own children?
When my son Domenic was born I’d never thought about Family Rights. I had a two-parent family. None of my friends had been in a custody battle. I assumed I’d be able to share the same love and attention on my son as my parents did with me. The painful experience of a divorce taught me that I was very wrong.
I discovered, as have many parents, that if my relationship with my child is challenged by a former spouse or even a social worker, my child and I have no right to family. A trial may occur, but there will be no jury of my peers. A lone judge will decide what’s in the “best interest” of my child. This could include limited or no contact with a loving parent for an entire childhood.
I’ve come to believe we have a Civil Right to be presumed FIT & EQUAL parents to our children, unless you are convicted in a criminal court of being a demonstrated threat to your kids. Good, average, and poor parents are all FIT & EQUAL parents.
Why? Because one foundation of morality is the supremacy of individual conscience – what many know as “let your conscience be your guide.” What more natural obligation does any parent have than to care for their own kids? To be present in their lives in the many roles that only a parent can fill.
1778. Conscience is a judgment of reason whereby the human person
recognizes the moral quality of a concrete act that he is going to
perform, is in the process of performing, or has already
completed. In all he says and does, man is obliged to follow
faithfully what he knows to be just and right….
1782. Man has the right to act in conscience and in freedom so as
personally to make moral decisions. ”He must not be forced to act
contrary to his conscience. Nor must he be prevented from acting
according to his conscience….”
A second precept says any law which stops us from acting according to a “well formed” conscience is immoral. Is it any wonder parents and children unjustly separated find it one of the most painful and disruptive experiences of their lives?
While it is difficult to compare Civil Rights; what would you find more disturbing: being told to sit in the back of the bus, not being allowed to vote, or ordered to no longer hug the child you love?
Fit parents should decide what’s in the best interest of their child. Some think a distinction should be made between good, average, and poor parents. But how can we make a single determination in a multifaceted and dynamic relationship? Like most of us I have mixed feelings about what my parents chose for me. Times I knew they made mistakes, times when I would have preferred one over the other. I saw our relationship change as I matured, but we all grew together as family through good times and bad.
Only the bad parent should be excluded, one who threatens the safety of their child with malintent. Society justly intervenes for those who seek to destroy the relationship. There would be no potential for growth. This would be a serious crime prosecuted in a criminal court.

PADRE SYGAPA - SYGAPA (Asociación para la dignidad del hombre y Patrik)


ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

ΘΕΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΟΥ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΑΙΔΙΟΥ- ΓΟΝΕΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΣΗ Ή ΔΙΑΖΕΥΓΜΕΝΟΙ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ
Λευκωσία, Ιούλιος 2012
A. Αντικείμενο της Θέσης
Σύμφωνα με τον Περί Επιτρόπου Προστασίας των Δικαιωμάτων του Παιδιού Νόμο του 2007 [Ν.74(Ι)/2007], στο εξής «ο Νόμος», η Επίτροπος Προστασίας των Δικαιωμάτων του Παιδιού έχει ως αποστολή την προάσπιση και προαγωγή των δικαιωμάτων του παιδιού (άρθρο 3).

Προς επίτευξη της αποστολής της, η Επίτροπος έχει σειρά αρμοδιοτήτων που περιλαμβάνουν, «τον έλεγχο και την παρακολούθηση νομοθεσιών και πρακτικών και την υποβολή προτάσεων, με στόχο την εναρμόνιση της νομοθεσίας με σχετικές διεθνείς συμβάσεις» [άρθρο 4(1)(ε)], καθώς και «τη διαφώτιση και ευαισθητοποίηση της κοινωνίας, έτσι ώστε αυτή να κινητοποιηθεί και να διασφαλίσει πρακτικά τα δικαιώματα των παιδιών στην οικογένεια, στο σχολείο, στην κοινότητα και στην κοινωνία γενικώς»[άρθρο 4(1)(β)].

Μέσα στα πλαίσια επίτευξης των αρμοδιοτήτων της, η Επίτροπος δύναται, ανάμεσα σε άλλα, να «αξιολογεί το αποτέλεσμα της διερεύνησης παραπόνων από οποιαδήποτε Αρχή ή Υπηρεσία αναφορικά με την παραβίαση των δικαιωμάτων του παιδιού» [άρθρο 4(2)(ι)] και να «απευθύνει συστάσεις και εισηγήσεις προς όλους τους αρμόδιους φορείς που ασχολούνται με τα παιδιά και, κατά την κρίση της, δίνει δημοσιότητα σ’ αυτές» [άρθρο 4(2)(δ)].
--------------------------------------------------------------------------------

Στην άσκηση των πιο πάνω αρμοδιοτήτων της η Επίτροπος κρίνει ότι ενδείκνυται να δημοσιοποιήσει την παρούσα Θέση της αναφορικά με το ρόλο των Κρατικών Υπηρεσιών σε περιπτώσεις προβλημάτων επικοινωνίας παιδιού – γονέα του οποίου οι γονείς είναι σε διάσταση ή διαζευγμένοι.

Το θέμα αυτό απασχολεί το Γραφείο της Επιτρόπου από την αρχή της λειτουργίας του θεσμού κατ’ επανάληψη. Με βάση τα παράπονα που υποβλήθηκαν, η Επίτροπος έχει παρέμβει προς την Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων σχετικά με το χειρισμό που ακολούθησαν οι Υπηρεσίες Κοινωνικής Ευημερίας (ΥΚΕ) για την κάθε περίπτωση.
Λόγω του ότι, η Επίτροπος έλαβε αριθμό παραπόνων που άπτονται του ίδιου θέματος, τα οποία έχουν ήδη διερευνηθεί, θεωρεί ότι ενδείκνυται να τοποθετηθεί σφαιρικά στο θέμα του ρόλου και της ευθύνης των Κρατικών Υπηρεσιών σε περιπτώσεις προβλημάτων επικοινωνίας παιδιού - γονέα που δημιουργούνται όταν οι γονείς είναι σε διάσταση ή διαζευγμένοι. Στόχος της Επιτρόπου είναι να προβεί σε συγκεκριμένες εισηγήσεις προς το αρμόδιο Υπουργείο και Υπηρεσίες, οι οποίες, ευελπιστεί ότι, θα αποτελέσουν χρήσιμο εργαλείο στην προσπάθεια όλων μας για διασφάλιση των δικαιωμάτων των παιδιών.

B. Το παράπονο

Από τη διερεύνηση των παραπόνων από την Επίτροπο, διαπιστώθηκε η σοβαρότητα των χρόνιων και των ακραίων προβλημάτων που δημιουργούνται λόγω της έντονης δυσλειτουργικότητας της σχέσης μεταξύ των γονέων μετά το χωρισμό σε βάρος του συμφέροντος του παιδιού. Τέτοια παραδείγματα προβληματικών καταστάσεων που δημιουργούνται, είναι η χρόνια παρακοή διαταγμάτων επικοινωνίας (και της με όρους επιβλεπόμενης επικοινωνίας) μεταξύ παιδιού- γονέα σε συνδυασμό με:

• ενδείξεις έντονης ψυχοπαθολογίας του γονέα που έχει τη φύλαξη του παιδιού σε σημείο που να δημιουργεί ερωτηματικά για τη γονική του ικανότητα

• καταγγελίες για σεξουαλική παρενόχληση/ κακοποίηση του παιδιού (η οποία δεν έχει αποδειχθεί ή/και και δεν έχει ασκηθεί ποινική δίωξη εναντίον του κατ΄ ισχυρισμόν θύτη)

• μετάδοση της αρνητικής στάσης του ενός γονέα προς το παιδί σε ότι αφορά την επικοινωνία του με τον άλλο γονέα

• έντονες αλληλοκατηγορίες μεταξύ συζύγων/γονέων

• ισχυρισμούς εκ μέρους του γονέα που έχει τη φύλαξη ότι το ίδιο το παιδί δεν επιθυμεί επικοινωνία με τον άλλο γονέα

• απομάκρυνση των παιδιών από το συγγενικό περίγυρο της πλευράς του γονέα που δεν έχει τη φύλαξη

• απαγωγή παιδιού από τον ένα γονέα

• χρόνια απομάκρυνση και διάσπαση του δεσμού μεταξύ παιδιού και γονέα

• δημιουργία προβλημάτων κατά τη διάρκεια επικοινωνίας (όταν αυτή πραγματοποιείται)

• άρνηση συνεργασίας των γονέων ή ενός εξ’ αυτών με τις ΥΚΕ και αδυναμία περαιτέρω ουσιαστικής παρέμβασης από τις ΥΚΕ

• άρνηση συνεργασίας των γονέων ή ενός εξ’ αυτών με ψυχολόγο ή άλλο ειδικό

• μη παροχή συγκατάθεσης των γονέων ή ενός εξ’ αυτών για παρακολούθηση των παιδιών τους από παιδοψυχολόγο

• άσκηση ψυχολογικής βίας από τους γονείς ή ένα εξ’ αυτών στα παιδιά με αποτέλεσμα την ανάπτυξη έντονων συναισθηματικών και ψυχολογικών προβλημάτων

• καταδίκη γονέα σε φυλάκιση μετά από επαναλαμβανόμενες παρακοές διατάγματος επικοινωνίας

Κοινό στοιχείο αυτών των περιπτώσεων είναι οι χρονοβόρες δικαστικές διαδικασίες Γονικής Μέριμνας που αφορούν παρακοή διαταγμάτων επικοινωνίας παιδιών με τον έναν από τους δύο γονείς. Όπως αβίαστα διαπιστώθηκε, αξιολογώντας τις περιπτώσεις αυτές, φαίνεται ότι η παρακοή των διαταγμάτων επικοινωνίας οφείλεται στις δυσλειτουργικές σχέσεις των γονέων που δημιουργούνται μετά το χωρισμό με αποτέλεσμα το παιδί να υιοθετεί αρνητική στάση προς έναν γονέα και να μην επιθυμεί επικοινωνία με αυτόν. Ακόμα ένα κοινό σημείο που ξεκάθαρα προκύπτει από το περιεχόμενο των απαντήσεων της Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων προς την Επίτροπο σε συνάρτηση με την υφιστάμενη νομοθεσία, είναι ο στην πράξη περιορισμένος και/ή ανεπαρκής ρόλος των ΥΚΕ για τη διασφάλιση του συμφέροντος του παιδιού, ειδικότερα στις περιπτώσεις που οι γονείς δεν είναι δεκτικοί συνεργασίας.
Γ. Περιγραφή Έρευνας

Στα πλαίσια διαδικασίας διερεύνησης κάθε παράπονο εξετάστηκε μέσα από παρέμβαση της Επιτρόπου προς την Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων. Στην κάθε συγκεκριμένη παρέμβαση της η Επίτροπος, αφού παρέθετε τα γεγονότα όπως είχαν τεθεί ενώπιον της και ανέλυε τις σχετικές για το θέμα πρόνοιες της Σύμβασης των Ηνωμένων Εθνών για τα Δικαιώματα του Παιδιού και τις συνεπαγόμενες υποχρεώσεις του κράτους που απορρέουν από αυτές, υπέβαλλε συγκεκριμένα για την περίπτωση ερωτήματα προς διερεύνηση. Στη βάση των απαντήσεων της Υπουργού γύρω από τα συγκεκριμένα ερωτήματα που τέθηκαν για την κάθε περίπτωση, η Επίτροπος προχώρησε σε εξέταση και αξιολόγηση του χειρισμού της περίπτωσης.

Με σκοπό την αποτελεσματικότερη άσκηση των αρμοδιοτήτων της και τη διασφάλιση των δικαιωμάτων των παιδιών, η Επίτροπος στη συνέχεια προέβη σε ομαδοποίηση παραπόνων παρόμοιας φύσεως, με στόχο την επίτευξη σφαιρικής κι ολιστικής προσέγγισης γύρω από το συγκεκριμένο θέμα, δηλαδή, του τρόπου με τον οποίο έτυχαν χειρισμού από τις Κρατικές Υπηρεσίες τα προβλήματα επικοινωνίας παιδιού- γονέα σε περιπτώσεις που οι γονείς είναι σε διάσταση ή διαζευγμένοι.

Δ. Νομικό Πλαίσιο

Όπως έχει υπογραμμιστεί και σε προηγούμενες Θέσεις της Επιτρόπου, η Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για τα Δικαιώματα του Παιδιού, την οποία η Δημοκρατία κύρωσε (μετά την ψήφιση του Νόμου 243/1990) και, κατά συνέπεια τη δεσμεύει με αυξημένη ισχύ έναντι οποιουδήποτε εθνικού νόμου, επιβάλλει ότι σε όλες τις αποφάσεις που αφορούν τα παιδιά, είτε αυτές λαμβάνονται από δημόσιους ή ιδιωτικούς οργανισμούς κοινωνικής προστασίας, είτε από τα δικαστήρια, τις διοικητικές αρχές ή από τα νομοθετικά όργανα, πρέπει να λαμβάνεται πρωτίστως υπόψη το συμφέρον του παιδιού [Άρθρο 3 (1)].

Τα Συμβαλλόμενα Κράτη οφείλουν να καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για διασφάλιση της αρχής ότι οι γονείς είναι οι από κοινού υπεύθυνοι για την ανατροφή του παιδιού για την ανάπτυξη του. Βασική τους μέριμνα θα πρέπει να αποτελεί το συμφέρον του παιδιού τους. Για την εγγύηση και την προώθηση των δικαιωμάτων που εκφράζονται στην Σύμβαση, τα Συμβαλλόμενα Κράτη οφείλουν να παρέχουν την κατάλληλη βοήθεια στους γονείς και στους νόμιμους εκπροσώπους του παιδιού, κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους για την ανατροφή του παιδιού [Άρθρο 18 (1) και (2)].

Δυνάμει της Σύμβασης, τα Συμβαλλόμενα Κράτη μεριμνούν ώστε το παιδί να μην αποχωρίζεται από τους γονείς του, παρά τη θέλησή του, εκτός εάν οι αρμόδιες αρχές αποφασίσουν, με την επιφύλαξη δικαστικής αναθεώρησης και σύμφωνα με τους εφαρμοζόμενους νόμους και διαδικασίες, ότι ο χωρισμός αυτός είναι αναγκαίος για το συμφέρον του παιδιού. Μια τέτοια απόφαση μπορεί να είναι αναγκαία σε ειδικές περιπτώσεις, για παράδειγμα, όταν οι γονείς κακομεταχειρίζονται ή παραμελούν το παιδί, ή όταν ζουν χωριστά και πρέπει να ληφθεί απόφαση σχετικά με τον τόπο διαμονής του παιδιού. Όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν στις διαδικασίες και να γνωστοποιούν τις απόψεις τους. Τα Συμβαλλόμενα Κράτη σέβονται το δικαίωμα του παιδιού που ζει χωριστά από τους δυο γονείς του ή από τον έναν από αυτούς να διατηρεί κανονικά προσωπικές σχέσεις και να έχει άμεση επαφή με τους δυο γονείς του, εκτός εάν αυτό είναι αντίθετο με το συμφέρον του παιδιού [Άρθρο 9 (1), (2) και 3].